RSS

Bibliai próféciák Egyiptomról

23 jún

Ezokáért így szól az Úr Isten: Ímé, hozok ellened fegyvert, és kivágok belőled embert és barmot.

És legyen Égyiptom földje pusztasággá és sivataggá, és megtudják, hogy én vagyok az Úr. Mivelhogy azt mondja: A folyó enyém, és én teremtettem:

Ezokáért ímé, én ellened megyek, és folyóid ellen, és teszem Égyiptom földjét nagy pusztaságok pusztaságává Migdoltól fogva Siénéig, és Szerecsenország határáig.

Ne menjen át azon emberi láb, se baromi láb ne menjen át rajta, és ne lakják negyven esztendeig.

És adom Égyiptom földjét pusztaságra az elpusztult földek között, s városai lesznek az elpusztult városok közt pusztaságban negyven esztendeig, és eloszlatom az égyiptomiakat a nemzetek közé, s szétszórom őket a tartományokba.

(Ezékiel 29:8-12)

Soha nem volt olyan, hogy Egyiptom negyven évre pusztasággá és lakatlanná vált volna…

Továbbá:

Ezt mondja az Úr Isten: És megszüntetem Égyiptom lármáját Nabukodonozor, babiloni király keze által.

Ő és az ő népe ő vele együtt, a nemzetek legkegyetlenebbjei, elhozatnak a föld elvesztésére, és kivonszák fegyveröket Égyiptom ellen, és betöltik a földet megölettekkel.

És a folyóvizeket kiszárasztom, és eladom a földet gonoszok kezébe, és elpusztítom a földet s teljességét idegenek keze által, én, az Úr szólottam.

(Ezékiel 30:10-12)

Nabukodonozor sosem tudta bevenni és sosem pusztította el Egyiptomot…

 
7 hozzászólás

Szerző: be 2011. június 23. csütörtök hüvelyk Biblia

 

Címkék: , , , ,

7 responses to “Bibliai próféciák Egyiptomról

  1. fuhur

    2011. június 23. csütörtök at 08:56

    Isten szereti az embereket akiket teremtett 🙂

     
  2. galacsin

    2011. június 23. csütörtök at 10:23

    Nincs valami anyagod arról hogy voltak-e a zsidók Egyiptomban vagy az se úgy volt.

     
  3. krisztianerik

    2011. június 23. csütörtök at 16:25

    A féltőn szerető isten kedveli a vérrontást??:::))))

     
  4. Warlord

    2011. június 24. péntek at 16:12

    Döbbenetes az itt is megnyilvánuló kicsinyes bosszúvágy és rosszakarat,ami az “Úristen”-t jellemzi!
    És még hány ilyen hely van a Bibliában!!!
    Mindenesetre Egyiptommal kapcsolatban úgy tűnik,bukta a partit… 😛

     
  5. ateistanaplo

    2011. június 24. péntek at 16:26

    A kegyetlen vérengzést és fenyegetőzést az Úrtól már nem is említettem külön, annyira megszoktuk már. 😛

     
  6. krisztianerik

    2011. június 24. péntek at 17:52

    Én nem értem istennek mindig minden körülmények közt van valami aktuális ellensége akit ki kell irtani:))))

     

Vélemény, hozzászólás?

 
