RSS

Pünkösdi-karizmatikus agymosó gyerektábor

14 Már

Nem új dokumentumfilm (2006-os), de csak most akadtam rá. “Jesus Camp” a címe és a Wikipedia szerint egy karizmatikus keresztény nyári gyermektáborról szól. Ugyan a film készítői törekedtek a jelenségek elfogulatlan bemutatására és arra, hogy ne ők, hanem a néző vonja le a következtetéseket, mégis 2006 novemberében megszűnt a tábor a film által kiváltott negatív reakciók miatt.

Ezen képek alapján azt tudom mondani hiteles képet ad a pünkösdi-karizmatikus mozgalomban tapasztalható “jelenségekről”. Ezt ők is elismernék, lévén ők ezzel nem látnak semmi problémát. Szerintük itt, ezekben a megfélemlített, bűntudattal telesulykolt és tömegpszichózis és esetenként transz állapotában lévő gyermekekben (nem véletlen a hangos, mantra-szerű, hipnotikus zene, a kiabálás, ez mind-mind része a pszihózisnak) a “Szent Szellem munkálkodik” éppen. Ugyanezt éppen így el tudják érni felnőtteknél.

1:02-től láthatjátok az ún. “nyelveken szólást”. Erről a következő bejegyzésemben még bővebben fogok szólni.

1:47-től Harry Potter ellen prédikál a lelkésznő. Tudatosítja a gyermekekben, hogy ha Harry Potter az Ótestamentum idején élt volna, akkor kivégezték volna. Az biztos! De ez vajon Harry Potterről mond el többet vagy inkább Istenről? Mindazonáltal azért örülök, hogy a néni legalább nem arról prédiákált ezeknek a gyerekeknek, hogy az Ótestamentumban ugyanez a sors várt a szüleiknek engedetlen csemetékre is!

“Ha valakinek pártütő és makacs fia van, a ki az ő atyja szavára és anyja szavára nem hallgat, és ha megfenyítik, sem engedelmeskedik nékik:
Az ilyet fogja meg az ő atyja és anyja, és vigyék azt az ő városának véneihez és az ő helységének kapujába,
És ezt mondják a város véneinek: Ez a mi fiunk pártütő és makacs, nem hallgat a mi szónkra, tobzódó és részeges:
Akkor az ő városának minden embere kövekkel kövezze meg azt, hogy meghaljon. Így tisztítsd ki közüled a gonoszt, és az egész Izrael hallja meg, és féljen!”

Mózes V. könyve 21:18-21.

Hallelujah, jó az Úr!

2:45-től jön a bűntudat belesulykolása a gyerekekbe, amiből nekem is nagyon sok problémám származott keresztényként. A néni elmondja nekik, hogy az Úr megsúgta neki, hogy vannak közöttük képmutatók, akik ugyan kereszténynek mondják magukat, de csúnyán beszélnek és mindenféle rossz dolgokat tesznek. Naná, hogy ez hat a gyerekek lelkiismeretére, mindenki felfedez magában valami “bűnt” és elkezd kialakulni a bűntudat. Ennek az a célja, hogy aztán felkínálhassák neked az “Örömhírt”, hogy ugyan egy mocskos bűnös vagy, de íme, itt van Jézus, fogadd el, vagy ha már elfogadtad, mélyítsd el a kapcsolatodat vele. Máris ott vagy a hálóban. Jól működő pszichológia mindez.

4:16-tól bejön a politika is. A bácsi arra szólítja fel a gyerekeket, hogy a nála lévő kalapács segítségével rituálisan törjék szét az ott lévő bögréket, amelyek “a kormányzatba magát befészkelő ellenséget” jelképezik. (Az “ellenség” fundi kódolásban a Sátánt jelenti.)

8:05-nél azt látjuk amint a kislány még a tekézéshez is Jézus segítségét kéri. Sok ex-keresztény beszámol arról, hogy obszesszív-kompulzív megbetegedés alakult ki nála a kereszténysége alatt. Bár sosem diagnosztizáltattam magam hivatalosan, de miután elolvastam mik ennek a betegségnek a tünetei, úgy vélem nálam is kialakult valamilyen enyhébb formája (“kitérésem” óta ebben is jelentősen javult az állapotom).

A Wikipedia ezt írja erről:

“Obszesszív gondolatok: visszatérő gondolatok, melyek arra kényszerítik a beteget, hogy bizonyos cselekvéssorozatokat végigcsináljanak, ezáltal a pszichés feszültség, kényszer, illetve inger átmenetileg csökken és elviselhetővé válik a beteg számára.

Kompulzív cselekvések: rituálészerű, akár több órás hosszú cselekvések, amit a beteg elvégez.”

Szerintem a fenti képsorokat látva nem nehéz kitalálni miért alakul ez ki sok keresztényben. Azt gondolom, hogy ha már egy tekegolyó elgurításához is Jézus segítségét kéred, akkor az lehet annak a jele, hogy elkezdődött…

8:27-nél a kislány odamegy egy ott ülő nőhöz és azt mondja Isten azt súgta neki, hogy “különleges tervei” vannak a számára (mármint a nő számára) és átad neki – feltehetőleg – valami térítő füzetecskét.

Ez szintén ebből a filmből van:

Itt arról van szó, hogy az USA-ban az otthon oktatott gyerekek 75%-a evangéliumi keresztény. (Apropó: magyarra sokszor evangélikusnak fordítják az evangelicalt, ami nem pontos, mert más irányzatról van szó, mint a nálunk ismert történelmi evangélikus egyház. Ezért helyesebb, ha evangéliumi keresztényeknek nevezzük őket – ezzel megkülönböztetjük őket az evangélikusoktól.) Nyilván nem bíznak az állami oktatási rendszerben, ahol a gyermekük esetleg hallhatna olyan “eretnek” dolgokról, mint az evolúció. Ezeket a fiúkat is olyan könyvből oktatják, amely kreácionizmust tanít. Ezenkívül megint összefonódik a vallás politikai ügyekkel – mint például itt a globális felmelegedés támája, amit az amerikai evangéliumi keresztényeknek ezek szerint illik tagadni. Bibliai alapja ennek semmi. Gondolom inkább a fundik Republikánus Párttal való összefonódásához van köze és a párt politikai céljaihoz…

Ezt a következő jelenet is szemlélteti, amikor is a gyerekek elé bevisznek egy életnagyságú karton George Bush-figurát és arra kérik őket áldják meg:

A következő részben olyan jeleneteket is láthatunk, amelyek már az elsőben is benne voltak, de emellett van pár újabb gyöngyszem. Az elején például a néni megint a bűnnel riogatja a gyerekeket…

Aztán a végén az a szőke kisfiú nagyon érdekes és az egész jelenet mutatja, hogy a lelke máris micsoda konfliktusokon, kínokon megy keresztül ezektől a keresztény tanításoktól és a belésulykolt bűntudattól! Ismerős számomra a dolog…

Azt mondja, hogy előfordul, hogy nem hisz el valamit a Bibliában vagy hogy nehéz hinnie Istenben, mert nem látjuk őt, és ilyenkor hatalmas bűntudat keríti hatalmába, mert úgy érzi ezzel visszautasította Istent.

Egy újabb 10 perces rész:

Itt láthatjátok a gyerekeket földre esni, rázkódni az extatikus állapotban, amibe belelovalják őket. Persze szerintük ez nem transz, nem extázis, ó dehogy, hanem a Szent Szellem.

Utána a néni arról beszél, hogy a gyermekek indokrinációját illetően példát kell venniük a muszlimokról, akik már pici gyerekkoruktól szigorú vallásosságra nevelik a gyermekeiket (magyarul agymosásban részesítik őket), olyannyira, hogy azok készek akár meghalni is a vallásukért. Szép példa, mit mondjak. Bár elnézve ezeket a srácokat lehet, hogy már ők is simán ölnének a vallásukért, ha azt mondanák nekik, hogy az Úr parancsolta… Persze a néni hozzáteszi, hogy ellentétben a muszlimokkal “nálunk van az igazság”. Oh, igen, a muszlimok meg ugyanezt mondják magukról.

Van benne egy kicsit vicces rész is: amikor a néni arról prédikál 3:20 körül, hogy túl sok keresztény van, aki kövér és lusta, aki nem akarja feladni a vacsoráját, nem akar böjtölni. Ó, az irónia! Nézett már vajon tükörbe? De fő, hogy a gyerkőcökbe belesulykoljuk, hogy bűnösök és képmutatók…

Nos, látva ezt a filmet, megintcsak azt tudom mondani a gyermekek vallási indokrinációja nem más, mint a gyermekbántalmazás egy formája. Nem fizikai, hanem pszichés bántalmazás. És ez is súlyos sebeket hagyhat hátra.

A teljes film: https://ateistanaplo.wordpress.com/2011/05/14/jesus-camp-a-teljes-film/ 

Kimaradt jelenetek: https://ateistanaplo.wordpress.com/2011/06/07/jesus-camp-kimaradt-jelenetek/

 
50 hozzászólás

Szerző: be 2011. március 14. hétfő hüvelyk Fundik, Karizmatikus

 

Címkék: , , , , , , , , ,

50 responses to “Pünkösdi-karizmatikus agymosó gyerektábor

  1. krisztianerik

    2011. május 7. szombat at 17:51

    Mindenesetre köszönjük ezeket a kisfilmeket , igen tanulságosak . Ami azt illeti nekünk a 17 év egy ilyen gyülekezetben , bőven elég volt ahhoz , hogy otthagyjuk.

     
  2. ateistanaplo

    2011. május 7. szombat at 23:41

    Szívesen. 🙂

     
  3. A.

    2011. május 9. hétfő at 13:47

    istenem… és amikor a szőke fiú MEGERŐSZAKOLJA a fekete fiút?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    A Szent Szellemük szeret kisfiúkkal b…ni???

     
  4. Warlord

    2011. május 30. hétfő at 12:42

    “mégis 2006 novemberében megszűnt a tábor a film által kiváltott negatív reakciók miatt.”

    Pedig ha hűek maradtak volna a “kereszténységükhöz”,akkor nemhogy nem szüntették volna meg a tábort,hanem egyenesen hirdetniük kellett volna,hogy az “ellenség” már megint felütötte a fejét és provokál ellenük,pedig ők az “igazságot hirdetik”.
    Egyébként döbbenet,mi mindenre képes a keresztény hit,ez egy nagyon jó példa ennek bemutatására!
    Ha másnak nem,hát akkor legalább az ilyesmiknek el kellene riasztania minden jóérzésű embert attól,hogy keresztyénné legyen és egyáltalán,hogy gondolkodásában azonosuljon a keresztyénséggel!

     
    • K

      2012. december 15. szombat at 16:47

      Ha hűek maradtatok volna a keresztény hitetekhez…. akkor nem a pokolra jutnátok…
      Nagyon sajnállak ezért titeket… s kérem az Urat, hogy világosítson meg benneteket!!! Imádkozom értetek! Mert, bizony Ő az Út, az Igazság és az Élet… Ha a mi parányi, jelentéktelen életünk egyszer el is illan…. Ő örökké él!!! S ha hiszünk benne akkor Bennünk él!!! Erre mindenki rá fog jönni az utolsó napon, de sajnos akkor már késő lesz…

       
      • krisztianerik

        2012. december 16. vasárnap at 07:04

        Kérünk téged , ne sajnálj minket mert mi sem sajnálunk téged !! A jó atyádra kérünk ne imádkozz értünk mert arra semmi szükség , csak az idődet fecsérelnéd , helyette inkább olvasd a szent könyveket mindaddig mig teljesen át nem szellemülsz egészen a láthatatlanságig:))))Neked az életed lehet csak egy parányi semmi , viszont a családunk ezt nem igy látja , mert számukra igen fontosak vagyunk. És mivel az egymás szeretete számunkra fontos , igy megbecsüljük egymást és pont ezért nem fenyegetjük a szeretteinket a pokollal . Nem úgy mint a keresztény ittenkéd aki mindenkit a pokolra küld ha nem ért vele egyet:)) mellesleg mi ateisták megismertük a keresztény erő sötét oldalát és pont emiatt nem kérünk a pokolból és az ittenkéd fenyegetőzéséből , inkább ezt tartsátok meg magatoknak karácsonyra :)))
        És melyik lesz majd az a bizonyos utolsó nap?? mert van már belőle egy kosárral::))

        “s kérem az Urat, hogy világosítson meg benneteket!!!”
        Köszönjük van lámpánk ,majd mi világositunk magunknak ,ha besötétedik a hosszú téli éjszakán!!

         
  5. phx

    2011. június 5. vasárnap at 15:21

    :S Komolyan mondom hányingerem lett! Gyerekekkel ezt művelni? Meg sem adták nekik a lehetőséget, hogy maguknak alakítsák ki világszemléletüket.. ráadásul hamis bűntudatot tápláltak beléjük ezzel örök életükre megnyomorították az elméjüket.. undorító! A Bush figurás videó pedig nagyon jól szemléltette azt, hogy mire is van kitalálva a vallás és a nyáj\bárány kifejezések a hívőkre alkalmazva tökéletesen megmutatják a “szent” célt – Vakon követni a pásztort akár a vágóhídra is!- ól rájt Legális, elfogadott, támogatott tömeges MANIPULÁCIÓ

     
  6. Szeder szeder

    2011. június 12. vasárnap at 10:32

    a kereszténység sokkal több ennél.
    ti meg szánalmasak vagytok és üresek, rosszindulatúak, megkeseredettek. lélekrohasztó az oldal, sok sérült aggyal, inkább menjetek ki a szabadba, rátok férne egy agyszellőztetés!!!

     
    • ateistanaplo

      2011. június 12. vasárnap at 10:47

      Te is a Jesus Camp-ból jöttél? 😉

       
    • STARKILLER

      2011. június 12. vasárnap at 12:26

      Még mi vagyunk a szánalmasak? Ti a 21. században is jelentéktelen szabályokhoz kötitek az életeteket, és egy képzelt lénynek hódoltok jutalmat várva. Nah melyikünk is a szánalmas? És mért nekünk van sérült agyunk, te középkori ,,maradvány”? Te nevezel minket sérültnek, miközben ti hisztek a teremtésben az evolúció helyett, és ti beszéltek olyan baromságokat amiken nem hogy egy tudós, de egy normális ember is röhögne. Eleve mért is jöttök föl ide szájalni? Mi se járunk fundi oldalakra szólogatni! Elvakult középkori fundamentalista senki vagy, akit kezeltetni kéne. Persze, aki nem vallásos annak nyugodtan lehet szólogatni, ti meg védve vagytok. De nem ám hogy megnéznéd a másik oldalt is. Nem ám hogy utána néznél hogy mi szól isten létezése ellen. Ilyenek vagytok mind.

       
      • Kri

        2012. december 15. szombat at 16:55

        Szomorú hogy így gondolkodtok…. Sajnállak titeket, de ugyanakkor imádkozni is fogok értetek az Úrhoz hogy adjon nektek kegyelmet az utolsó napon….
        Ezen az oldalon csak negatívumok vannak.. Észre sem veszitek mi a jó, hogy milyen csodálatos dolgok történnek nap mint nap… Vannak ugyan rossz, sőt nagyon rossz dolgok is ezen a világon, (amúgy ez is az ember miatt van, mert kapzsi, öntelt, utálatos és ROSSZ!!) de nekünk tudnunk kell felismerni a világban a Jót! Minden okkal történik:

        ÉN: Uram, kérdezhetek Tőled valamit?
        ISTEN: Természetesen.
        ÉN: Ígérd meg, hogy nem leszel mérges rám…
        ISTEN: Ígérem.
        ÉN: Miért zúdítottál ma annyi mindent a fejemre?
        ISTEN: Ezt hogy érted?
        ÉN: Hát, reggel elaludtam.
        ISTEN: Igen…
        ÉN: Egy örökkévalóságig tartott, míg beindult az autóm.
        ISTEN: Aha…
        ÉN: Ebédre nem olyan szendvicset kaptam, amilyet rendeltem – így várnom kellett.
        ISTEN: És?
        ÉN: Hazafelé lemerült a mobilom épp mikor valaki hívott…
        ISTEN: Értem.
        ÉN: És mintha ez még nem lett volna elég, mikor hazaértem és pihenni szerettem volna, beleültem az új masszázsfotelomba az pedig nem akart bekapcsolni.
        Ma nem jött össze semmi! Miért engedted, hogy minden így
        alakuljon?

        ISTEN: Engedd meg, hogy megmagyarázzam: hajnalban a Halál Angyala állt ágyad mellett én pedig egyik angyalom küldtem, hogy küzdjön meg vele az életedért. Hagytalak aludni ez idő alatt.
        ÉN: (szégyenkezve) Áh…
        ISTEN: Azért nem engedtem, hogy az autód beinduljon, mert ha elindulsz, épp egy részeg sofőrrel találkozol utadon, aki beléd hajtott volna.
        ÉN: (megalázkodva) Ó…
        ISTEN: Az, aki a szendvicsed készítette beteg volt, így nem akartam, hogy tőle kapd az ebéded. Tudtam, hogy nem késhetsz munkából.
        ÉN: (zavarban) Aha…
        ISTEN: A telefonod pedig azért merült le, mert az a személy, aki hívott csak hazugságokkal tömte volna a fejed és Te hittél volna neki. Így védtelek meg tőle.
        ÉN: Értem, Uram.
        ISTEN: Ó, és az a masszázsfotel pedig hibás volt és tönkretette volna az áramellátást a házadban.
        ÉN: Úgy sajnálom, Uram…
        ISTEN: Ne sajnálkozz, csak tanulj meg bízni bennem! Jóban és rosszban egyaránt.
        ÉN: Bízni fogok benned, Uram!
        ISTEN: És ne kételkedj. Mindig jobb lesz az általam tervezett nap számodra,mint amilyen a tiéd lenne.
        ÉN: Nem fogok kételkedni. Engedd meg, hogy megköszönjek mindent, amit értem tettél.
        ISTEN: Nincs mit megköszönnöd, gyermekem. Ez csak egy újabb nap volt, hogy Istened voltam és nagyon szívesen törődöm a gyermekeimmel.

        Nem veszitek észre hogy mennyire szeret titeket?! 🙂

         
    • Ricsi

      2011. június 12. vasárnap at 13:05

      mameluk

       
    • ElleProcter

      2012. december 8. szombat at 17:19

      Ha nem tetszik nem kell nézni… és ez a cikk a Jesus Campről szólt, nem a kereszténységről. Legalább olvasd el, ha kritizálod. Amúgy pedig igazad van, a kereszténység tényleg több ennél, ott volt például Waco is…

       
    • nagy lajos

      2013. január 14. hétfő at 11:38

      Teljesen egyetértek veled Szeder szeder testvérem!

       
  7. lili

    2011. augusztus 23. kedd at 17:52

    A Jehovák sem piskóták:

    “5. Az ötödik tapasztalat: Jehova tanúi között nem létezik igazi, keresztény testvériség. Az olyanokkal, akik gondolatilag kilógnak a rendszerből, kíméletlenül és szeretet nélkül elbánnak, bíráskodnak felettük. Ha valaki eltévelyedik az akoltól, szellemileg gyengélkedik, nem mennek utána szeretetteljesen meggyógyítani, kedvesen visszakísérni. Ha valaki ideológiailag nem hűséges a rendszerhez, azonnal elmarják, nem köszönnek neki, kiközösítik, levegőnek veszik, halottnak tekintik. Nem gyakorolják az aranyszabályt egymás között. Aki szellemileg beteg, magára hagyják, aki kétkedik, szeretet nélkül elítélik. Csak fitt, erős, lojális, harcrakész egyének élvezhetnek elismerést, figyelmet. A gyülekezetek felépítése és belső szellemisége inkább egy katonai egységet idéz, mintsem első századi mintát. A cél, a rendszer növelése az adott régióban, újabb katonák képzése, és nem a szellemi növekedés, vagy a szeretet gyakorlása. Minden összejövetel tulajdonképpen egy eligazítás, és a rendszer szoftverének újrafuttatása. Nincs bibliai szellem, keresztény légkör.”

    http://jehovatanui.nublog.hu/2011/08/21/pontokba_szedve

     
    • krisztianerik

      2011. augusztus 23. kedd at 20:07

      Na én arra nem fizetnék be , hogy ez csak a Jehova tanuinál van !
      Na a Hgy pont ugyan ez ::)))) Nem kell csodálkozni hiszen egy könyvet olvasnak igaz kicsit másképp értelmezik , de egy a szellemiség.
      Erre vannak személyes tapasztalataink is.

       
  8. egy ember

    2011. szeptember 27. kedd at 22:49

    Most járok ezen az oldalon először,de úgy gondolom,hogy semmi rosszat nem teszek azzal,ha egy történetet megosztok veletek:Volt egy nő és egy férfi,akik élték életüket hit nélkül,csinálva,amit csinálva:buli,koncertek és egyebek..Miután a nő gyereket várt összeházasodtak és megszületett gyermekük.A fiatal házaspárnak pedig egyszer barátai örömmel jelentették be,hogy megismerték Jézust és megosztották velük a hírt,de ők megmosolyogták(ahogy gondolom ateisták ti is így tesztek ezzel kapcs,ha ilyet hallotok).A feleség és barátnő beszélgettek erről és megmondta a feleség,hogy csak akkor térne meg,ha valamelyik családtagjával olyan dolog történne,súlyos dolog.Eltelt az első gyerek után 6 év és néhány hónap és jött a második fiú,bár ők kislányt vártak.A fiúnak viszont 3 hónapos korában vesemedence-gyulladása és rá tüdőgyulladása lett,az orvosok azt mondták,hogy készüljenek a legrosszabbra is akár.Az anya ki volt borulva,öngyilkos akart lenni.Akkor hívő barátnőjéhez fordult,akit kért,hogy imádkozzanak a gyerekért.A barátnő megtette és néhány napra rá mosolyogva mondta az anyának,hogy gyermeke meg fog gyógyulni,mert imádkoztak a gyerekért a gyülekezetben vagy templomban,ahova járt.Az anyának jól esett,de nem volt hívő.A gyerek állapota rosszabb lett,ekkor az anya Istenhez fordult,akiben nem hitt és mondta neki,hogyha létezel,akkor mentsd meg gyermekem és ne legyen baja a veséjének sem.Az orvos,aki 2 héttel ezelőtt azt mondta az anyának,hogy készüljön fel a legrosszabbra,vérvörös arccal mondta az anyának,hogy a maga gyermekével csoda történt és meggyógyult egy olyan betegségből,amit nem élhetett volna túl.A gyereknek nem volt a veséjével azóta sem baja és az anya megtért.A gyerek,aki túlélte én vagyok!Anyám pedig így lett keresztény,nem folyásolta be semmilyen gyülekezet előtte,senki sem kényszerített rá semmit,sőt,ahogy ő mesélte írtózott a vallástól,mert családjában a katolikus hit volt jelen,amivel ő nem rokonszenvezett-ő,aki távol állt a hittől,végül hitre tért,de ebben csak Istennek volt szerepe.Én személy szerint hiszek Jézus Krisztusban és az életben hiszem,hogy nem egyszer húzott ki a szarból,mégha szememmel nem is láttam őt sosem és nem is hallottam Őt beszélni sosem,de sokszor az életemben jelen volt,mégha én nem is kértem-nem kértem,hogy megmentsen,Ő tett meg ezt igazsága és kegyelme kifejezéseképpen,hogy lássa anyám is,hogy bizony él a keresztény Isten,a feltámadott Názáreti Jézus Krisztus!Én így hiszem,hogy hisztek-e nekem vagy sem,az mindenki saját döntése,én elmondhatom,hogy az életemet Ő mentette meg és nem emberek és nem műszerek pusztán!Én magam a saját életemet tekintve úgy hiszem,hogy van elmaradásom és tartozásom Isten felé és ha valakinek,hát Neki mindent megköszönhetek.A kereszténység nevében a történelem során rengeteg bűntettet elkövetettek,gyilkoltak,égettek,kényszerítettek rá másra hitet,stb-ez sajnos előfordult,mint ahogy az is,hogy van sok keresztény ruha alatt elkövetett csalás is-ilyen is biztosan van,mondom úgy,hogy Jézusban hiszek!De ez nem jelenti azt,hogy minden keresztény csaló,hamis,hazug,nincs kapcsolata Istennel,ne élt volna meg olyan dolgokat,amik ne volnának igazak!Az evolúció pedig napjainkban elfogadott tanítás-én személy szerint nem fogadom el-de kérdések merülhetnek fel ezzel kapcs:1. mi volt a legelső anyag és hogyan lett??a semmi teremtette az anyagot?a semmiből lett valami?vagy az anyag volt kezdetben,de mégis hogyan?2. sok bizonyítékot hoznak fel az evolúcionisták:kövületek,maradványok,stb-de én csak egyet kérdezek:van-e olyan ember ma,aki ott volt a kezdetekkor?-tudtommal nincs,de mégis 100%-ig kijelentik ilyen olyan dolgok alapján,hogy ez így és így volt:közületek ki volt ott a kezdetekkor?-én nem,ti?A másik az,hogy az ember tévedhet és amit művel tudományt,azt is ő vizsgálja,csinálja-ha a ember tévedhet és a tudományt is az ember míveli,a mérőműszerket is az ember készíti,amivel dolgozik-mi van abban az esetben,ha az ember ismét téved?volt rá példa a történelemben tudtommal és mivel az ember maga nem változik és amivel dolgozik is ő készíti,így szükségképpen benne van a tévedés lehetősége is.Ha az ember számításába hiba csúszik és megtörténhet és történt már ilyen a történelem során,akkor vajon ez esetben nem történhetett meg?Vagy mert most kiadnak egy könyvet,amiben ez és ez áll “bizonyítva”,akkor az végig megáll?Tudtommal a történelem-amit most is élünk-arról híres,hogy voltak korszakok,amikor egyes dolgokat “szentül hittek”,hogy úgy van,aztán később bebizonyosodott,hogy mégsem és jöttek új könyvek és bizonyítások és ellenbizonyítások,cáfolatok és ellenérvek és ezek együttese.Lehet,hogy amit most hisznek az evolúcionisták,később egy másik tudós bebizonyít,hogy még sincs úgy és akkor mi van a jelen bizonyítékokkal?végig hazugságok volnának?Vagy tán nem fordult olyan elő a történelemben,hogy vmiről szentül tanították,bizonyították,súlykolták,hogy igaz és végül mégsem volt az és később kiderült,hogy hazugság volt?Tudtommal volt,így ez esetben miért ne lehetne?A Biblia pedig és a keresztény hit jelenleg is él-igaz,vannak,akik ebből hasznot húznak,vannak,akik szélhámosok és csalók,de vannak,akik igazak és azokat Jézus ismeri jól:)-a Biblia igazsága jelenleg is él,pedig hányszor el akarták pusztítani,semmissé tenni és mégsem sikerült-Rómában,aki vallotta Jézust,azt kivégezték,keresztre vitték,a Colosseumban oroszlánok közé dobták,de ők csak hírdették az igazságot,a feltámadást,Jézust.Péterék,akik cserbenhagyták Jézust:Péter 3-szor meg is tagadta,amikor Jézus meghalt és feltámadott hírdették életükkel az igazságot-ők látták Jézust testben felmenni,nekik megadatott-nem azért adták életüket,mert bolondok voltak,hanem mert Jézus választottai és nekik megadatott az,hogy lássák Őt felmenni a felhőkben az Atyához.A világ,amit élünk,halad a vége felé és bizony Jézus közel van,én magam is hiszem.Azt mondjátok ateisták,hogy ez nem igaz-mivel van szabad akarat és lehetőségetek megtagadni Őt,így úgy tesztek,ahogy szeretnétek.De ez nem változtat a tényeken,hogy Jézus Krisztus visszajön és ti is látni fogjátok Őt-én arra bátorítalak titeket,hogy keressétek Istent,Jézust-tegyetek kísérletet szívből Istennel való kapcsolatra,mert lehetséges!A magam élete bizonyság számomra,hogy él Jézus Krisztus és bizony a kegyelem hiszem,hogy nektek is tartva van,de persze,hogy elfogadjátok,az a ti döntésetek,hiszen szabad lények vagytok,én sem kényszerítelek titeket,mert helyettetek nem dönthetek,de bíztatlak titeket,hogy keressétek Jézust,mert még hiszem,hogy nektek is,akik most gúnyt űztök és netán,ha olvastok majd és röhögtök,még nektek is adott a kegyelem.Mindannyian meg fogunk jelenni Isten előtt,még ti is,akik olvassátok majd ezt-akkor majd elszámolhattok velem együtt az életetekről külön-külön.Ez nem ijesztgetésnek szánom,hanem tényként közlöm.Aki megfogadja a tanácsom,annak üzenem,hogy Jézus elérhető és nem egyházhoz kötött,otthon is találkozhatsz Vele,csak keressétek Őt.Aki kigúnyolja,amit mondok,netán hülyének néz,annak szíve joga,hiszen nem nekem tesz vele rosszat,hanem magának az által,hogy hallott a Megváltó Jézus Krisztusról,mégsem akarta megismerni és elfogadni Őt-az majd Isten előtt elszámol,mint ahogy mindenki majd a maga idejében.Remélem keresni fogjátok Jézust és ha itt valakinek az Úr üzent rajtam keresztül,akkor örülök,hogy ezen olvasat után fordul Istenhez-én személyszerint nem mondom azt,hogy itt és itt találod meg az Igazságot-Jézussal otthon is találkozhatsz,mert mindenütt jelen van Szelleme,hiszem.Remélem nem hiábavalók aszavak,amiket írtam nektek és megosztottam életemből ás tapasztalatomból,ami velem történt,ha igen,sajnálom,de azt nem,hogy megosztottam azt az igazságot,hogy Jézus Krisztus él,azt nem! 😀

     
    • ateistanaplo

      2011. szeptember 27. kedd at 23:30

      Kár hogy ásítós smiley-m nincs.

      Amúgy nekem a Süsü a sárkány volt a kedvenc mesém gyerekkoromban. Ezt a jézusost nem szerettem. 😉

       
      • egy ember

        2011. október 5. szerda at 10:01

        Amit írok ne vedd bántásnak,nem sértegetni akarlak-ha jól tom,mert nem olvastam én magam el,de 20 évig kerested Istent és miután nem úgy alakultak a dolgok,hoztál egy következtetést az életedre nézve,amit te magad igaznak vélsz és mindazok az atesita felfogású emberek,akik szintúgy nem kaptak válaszokat életük során.Egyrészt egy dolgot csak akkor lehet kizárni,ha MINDENT TUD AZ EMBER-kezdjük ott,hogy amiképpen az ember,úgy a tudomány sem tud mindent e percben-nem egy kitett dolognál láttam,hogy elvileg az Írásban vannak hibák,esetleg hamisították,stb,így a Biblia hitelét vesztette,mert a ti nézetetek szerint emberek találták ki különböző célokra felhasználva ezt a ti felfogásotok szerint “kitalált vallást.”Természetesen ennek megfelelően igyekeztek bármilyen keresztény ember által elkövetett bűnt vagy téves következtetést kiemelni,kiragadni annak bizonyítására,hogy bizony a keresztény hit és kereszténység ilyen embereket teremt,”gyárt” magának.Én,mint aki hiszi,hogy Jézus Krisztus a Megváltó magam is bűnös embernek tartom magamat,mert nem igazságban élek-fájdalmát érzem a dolognak és hogy őszinte legyek,nem csodálkoznék ha én is venném a bűnös emberek jogos jutalmát…De maga Jézus egyrészt nem tehet arról,hogy mi nem értékeltük Őt úgy,ami neki járt és járna most is,nem Ő az,aki bűnt követett el velünk szemben,hanem mi fordítva!Én úgy gondolom,de nem tom,Isten tudja azt egyedül,hogyha valódi szívvel meg voltál térve és hittél Benne,akkor egyrészt én nem hiszem el,hogy végül valaki erre a következtetésre jut-nem kritizálni és bántani akarlak,mert nincs jogom hozzá!!!-hogy nem létezik,mert nem adott választ,vagy nem olyan választ adott,amilyet te szerettél volna,vagy adott választ,csak te magad nem értetted meg-mint mondom,én magam a te életedet nem ismerem,így ezt te élted meg,te tod mi zajlott le.Mint hallottam,gyülekezetbe jártál,ahol mondtad,hogy vannak képmutató keresztények-ezt hallottam,aki mesélt az ateista naplóról és gondolom,hogy te vagy az,ha nem,akkor bocs-ezzel egyetértek,sőt,talán még magamat is e percben oda sorolom,bár remélem,hogy egyszer ez megváltozik,de csak Isten tudja azt.De az,hogy ez tény,az nem jelenti azt,hogy minden keresztény képmutató szerencsére!Ha ezt állítod,akkor előítéletes vagy te magad!Hiszen ilyet akkor állíthat az ember,ha minden embert ismer-aki pedig mindenkit ismer,egyedül Isten,és te magad nem vagy az!Isten létét pedig csak akkor lehetne kizárni,ha egyrészt Ő maga sosem adott volna jelet önmagáról-de Jézus Krisztus által ezt megtette!Másrészt,ha valóban mindent ismernénk,de tényleg mindent bizonyítási szinten,de egyrészt nem ismerünk,se azt,hogy mikori,hány éves pontosan a Föld-és hiába jönne a válasz,hogy az evolúciós elmélet bizonyítja,hogy 4,6 milliárd,mert ezek és ezek a leletek bizonyítják-kérdezem én,mint aki ebben nem hisz egyáltalán:visszajött valaki,aki ezt ki tudná jelenteni,hogy valóban így van?Rekonstruál a tudomány egy elképzelést,hogy ez így zajlott le és akkor ez így is van!De kérdem én,hogyha az ember a történelem során tévedett-amit már előtte leírtam-és a téves következtetésre alkalmas ember találta ki azon eszközöket,amik bizonyítják az “evolúció-elmélet igazságát”,akkor éppen úgy nem tévedhet az ember és az ő tudománya,ami ezen következtetést hozza?Vagy talán sosem volt rá példa a történelemben,amikor úgy állították be az igazságukat,hogy azt bizonyították és végül később mégis kiderült,hogy hazugság volt?A másik maga a gondolat számomra abszurd,hogy a semmiből felépüljön egy ilyen egységes felépítésű világ,ahol mindennek meg van a helye-pl ha kiszedsz mondjuk a táplálékláncból egy állatot,akkor nem egy állat kipusztulása történne meg!Plusz a fizika,világ törvényszerűsége is félelmetes-hogyan alakul ki a semmiből ilyen egységes törvényszerűség,ami alapján működnek egyes dolgok?A semmi alakította ki ezt az egységességet?Vagy törvényt általában nem hoznak,teremtenek,írnak?Magától lesz?Én nem hiszem,ti lehet.És honnan lett a legelső anyag,ami elindított mindent?Ha azt mondanátok,hogy volt,akkor én azt mondom,hogy Isten volt előbb,ha pedig az jönne válaszképpen,de Istent ki találta ki,teremtette meg,akkor jön az én kérdésem,hogy de az első anyagot mi előzte meg,miből lett?És végül arra jutunk,hogy a választ Nem tudjuk-persze lehet bármelyikünk vak és mondhatja,hogy de én tom,mert az én igazam igazság,de ez még nem adja meg a választ!Ha pedig a leletekből indulunk ki,ami az “evolúció-elmélet igazságát” bizonyítja:erre jön a válaszom,hogy a Biblia +személyes tapasztalatom Jézus Krisztus igazságát bizonyítja számomra.De jöhet a válaszod:a Biblia emberi kitaláció,nem Isten általi ihletés,egyes részek számodra ellentmondásosak,elavult,ósdi,hamisított,stb.Ha csak abból a gondolatmenetből indulok ki,hogy azt mondod bizonyítva egyes részekkel kiragadva a Bibliából,hogy ez ezért nem állja meg a helyét,nem igaz,stb.Akkor jön az én gondolatom,hogyha a Bibliáról kijelented,hogy nem igaz,akkor a leletek,amiket látunk lehetnek-e hamisítottak?Vagy korukat tekintve rosszul megállapítottak?Vagy netán az ember,aki a történelem során annyiszor tévedett,az nem tévedhet-e a tekintetben,hogy rosszul állapítja meg egy adott lelet korát?-az nem lehet,hiszen az ember sosem hibázott…(hazudnék,ha ezt el is hinném…)De mondhatod,hogy a tudomány az tévedhetetlen:igen,Isten tudománya az és igaz,de vajon az emberi tudomány is az volna?A tévedésre hajlamos embernek kitalált tudománya,ami bizonyítja az “igazságot” az nem tévedhet?Én magam tudok küldeni Bibliai bizonyítékokat,Vörös-tengerre,Noé-bárkája,az elkövetkezendő korszakkal kapcsolatos dolgok bizonysága a Biblia igazsága szerint,de te mondhatod akkor,hogy ez hamisítvány,stb.Én erre mondom azt,hogy akkor a ti bizonyítékotok,leleteitek nem lehetnek-e hamisítványok?Ha pedig azt mondod,hogy elfogadod,hogy ez igaz bizonyíték,akkor a Bibliának igazságára mondod azt,ami meg volt írva,hogy ez a rész bizonyítva van,mert találtak rá bizonyítékot,hogy igaz!De ha a Biblia igazságát tudják bizonyítani,akkor felmerül a kérdés,hogy az evolúció-elmélet,ami szemben áll a Biblia igazságával,az igaz-e?Én,mint aki Isten igazságát tényként kezeli,bár nem él úgy,így e percben megy a vég felé,azt vallom,hogy mivel a Biblia igazságát még tudomány is tudja bizonyítani,így az elmélet tényleg csak elmélet marad és emberi okoskodás,amit evolúciónak mondotok,a bizonyítékok pedig vagy rossz időbe vannak betéve vagy egyszerű-és ilyen volt az ember történetében+ha azt mondod,hogy a Bibliai bizonyíték hamisított,nem igaz,stb akkor ezen az alapon erre az elméletre is megállja a helyét-hamisítvány.Bármilyen választ is írnál,kérlek ezen kérdésekre is válaszolj!Ha pedig te magad sem tod egyértelműen bebizonyítani és egyes kérdésekre a választ:első anyag vagy vki,aki “4,6 milliárd “évvel ezelőtt ott volt és látta volna és bizonyítékot is tud hozni,ilyen embert bemutatni,vagy egy fényképet 4,6 milliárd évvel ezelőtti állapotról,vmit,ami 100%-leleteket hozhatsz,mondhatsz,csontokat:erre mondom azt,hogy rosszul meg lehet állapítva az ideje vagy éppen hamisítvány,hisz ne feledjük,hogy az ember is mi mindenre képes és a tudósok is akár…akkor tedd fel magadnak is a kérdést:milyen alapon rágalmazol egy hitet,vagy neked eszmét,ideológiát egy sokak által elfogadott igazságot és állítod azt be hazugságnak és a tiedet igazságnak,ha eleve egyes dolgokra nem tudtok választ illetve ezen kérdés és elméleti felvetéseimre,amit úgy hiszem,hogy logikusan tettem fel,magad sem fogsz választ adni-mégis azt jelented ki,hogy ez 100% igazság,a kereszténység meg nem,mert te magad nem éltél meg olyat,mint más vagy éppen nem kaptál olyan választ,mint más és akkor az azt jelenti,hogy Ő nem él,hazugság.stb.Gondolkozz el rajta,hogyha ti sem tudtok egyes kérdésre választ adni,akkor ez,amit elfogadsz,nem pusztán egy hit,remény,hogy igaz??Hiszen az a tény,ami mindenre választ ad,de ti magatok sem tudtok mindenre választ,csak “logikus és rekonstruált következtetések” és leletek,amit a műszerekkel megállapítottak hogy x és x évesek,bár nincs senki aki visszajött volna és elmondta volna,hogy én láttam és ez az igazság,senki sem jött vissza abból a korból!!Várom válaszod és kérlek ne olyan értelmes választ adj,hogy “Kár,hogy ásítós smiley-m nincs.Amúgy nekem a Süsü a sárkány volt a kedvenc mesém gyermekkoromban.Ezt a jézusost nem szerettem.”És amúgy megnyugtatlak,a Süsü a sárkány mesét én is szerettem,de ezt az evolúciós-mesejátékot vhogy én sem komálom :)Nah csáó 😀

         
      • Abu Nour

        2011. október 5. szerda at 21:11

        “mivel a Biblia igazságát még tudomány is tudja bizonyítani”

        Jézusom! 🙂

        Erre azért befizetnék. Ha láthatnék pár bizonyítéknak nevezhető bizonyítékot, akár meg is keresztelkednék 🙂

        Apropó melyik igazságát?
        Az ószövetség, mint ie.VII.századi, közösségformáló iromány ténylegesen megvalósította amiért létrehozták, csak épp nem megtörtént eseményeken alapul. A benne foglalt, valaha valóságosnak vélt események (pátriárkák létezése, egyiptomi kivonulás, Salamon és Dávid királyságának vonatkozásai, stb.) döntő részét az utóbbi pár évtized régészeti leletei cáfolják, vagy igencsak valószínűtlenné teszik.
        Az újszövetséget forrásként kezelni, tekintve a forrásait, az önkényes összeállítását -amit persze a szentlélek ihletett- , az önellentmondásait, az utólagos toldások, módosítások, fordítási hibák tömegét, elég problematikusnak tűnik. 🙂

         
    • xingtao

      2011. október 6. csütörtök at 01:22

      “Mindannyian meg fogunk jelenni Ormazd előtt,még ti is,akik olvassátok majd ezt-akkor majd elszámolhattok velem együtt az életetekről külön-külön.Ez nem ijesztgetésnek szánom,hanem tényként közlöm.Aki megfogadja a tanácsom,annak üzenem,hogy Zarathustra elérhető és nem egyházhoz kötött,otthon is találkozhatsz Vele,csak keressétek Őt.Aki kigúnyolja,amit mondok,netán hülyének néz,annak szíve joga,hiszen nem nekem tesz vele rosszat,hanem magának az által,hogy hallott a Megváltó Zarathustráról,mégsem akarta megismerni és elfogadni Őt-az majd Ormazd előtt elszámol,mint ahogy mindenki majd a maga idejében.Remélem keresni fogjátok Zarathustrát és ha itt valakinek az Úr üzent rajtam keresztül,akkor örülök,hogy ezen olvasat után fordul Ormazdhoz-én személyszerint nem mondom azt,hogy itt és itt találod meg az Igazságot-Zarathustrával otthon is találkozhatsz,mert mindenütt jelen van Szelleme,hiszem.”

      Párszi-e vagy?

       
    • xingtao

      2011. október 6. csütörtök at 01:46

      “sok bizonyítékot hoznak fel az evolúcionisták:kövületek,maradványok,stb-de én csak egyet kérdezek:van-e olyan ember ma,aki ott volt a kezdetekkor?

      Te ott voltál, amikor Jahve teremtette a világot? Ott voltál Jézus születésénél? -Ugye hogy nem? De mégis 100%-ig kijelented a mitológia alapján,hogy ez így és így volt.

       
    • xingtao

      2011. október 6. csütörtök at 03:21

      Nézzünk egy másik verziót!

      “.A fiatal házaspárnak pedig egyszer barátai örömmel jelentették be,hogy megismerték Krisnát/Allahot/Buddhát/ a Repülő Spagettiszörnyet és megosztották velük a hírt,de ők megmosolyogták.”

      “A gyereknek nem volt a veséjével azóta sem baja és az anya megtért.A gyerek,aki túlélte én vagyok!Anyám pedig így lett krisna-tudatú/muszlim/buddhista/ pasztafáriánus,nem folyásolta be semmilyen gyülekezet előtte,senki sem kényszerített rá semmit,sőt,ahogy ő mesélte írtózott a vallástól,mert családjában a krisna-tudat/iszlám/buddhista/pasztafáriánus hit volt jelen,amivel ő nem rokonszenvezett-ő,aki távol állt a hittől,végül hitre tért,de ebben csak Krisnának/Allahnak/Buddhának/ a Repülő Spagettiszörnynek volt szerepe”

      “Én személy szerint hiszek az Úr Krisnában/Allahban/Buddhában/a Repülő Spagettiszörnyben és az életben hiszem,hogy nem egyszer húzott ki a szarból,mégha szememmel nem is láttam őt sosem és nem is hallottam Őt beszélni sosem,de sokszor az életemben jelen volt,mégha én nem is kértem-nem kértem,hogy megmentsen,Ő tett meg ezt igazsága és kegyelme kifejezéseképpen,hogy lássa anyám is,hogy bizony él Krisna/Allah/Buddha/a Repülő Spagettiszörny!

       
    • Gyula

      2012. április 16. hétfő at 19:37

      egy ember
      ”…és mivel az ember maga nem változik…
      Ezt a zöldséget honnan vetted? Az istened az életedet elhiszem, hogy megmentette, de az eszedet sajnos elvette. Egyenlőre ennyit, ha majd az időm engedi, nem hogy minden szavadat, de minden betűdet cáfolni fogom.

       
    • ElleProcter

      2012. december 8. szombat at 17:41

      A hozzászólásom alapján jól tippelem, hogy te inkább a humán tárgyakat preferáltad az iskolában? Ugyanis a tudományról alkotott képed meglehetősen… homályos. Először is vannak elméletek, ÉS vannak kísérletek melyekből következtetéseket vontak le. Jó példa erre az atommodellek esete. Démokrítosz még oszthatatlan részecskeként írta le őket – elmélet. Bohr, Rutherford, Schrödinger és még sokan mások pedig kísérletekkel próbáltak képet alkotni a “legkisebb részecskéről”. És mára már elég sokat tudunk, beazonosítottuk a proton egyes alkotórészeit és így tovább (több információért nyisd ki a kémiakönyved. Ha van olyanod. Mert ugye van?). A lényeg, hogy itt nem arról van szó, hogyha egy tudós bebizonyít valamit, és ezt száz évvel később megcáfolják, akkor az előző elmélet hazugság volt, csupán az, hogy az új eredmények kiegészítik, felülírják a korábbit. És ez nagy különbség.
      Amúgy meg a csodálatos gyógyulásoddal kapcsolatban: nos én nem hiszem, hogy az ima gyógyított meg, vagy ha igen, akkor örülhetsz, mert a drágalátos istened téged valamiért kiválasztott, míg másokat hanyagol… Az édesanyám ugyanis balesetet szenvedett, úgy másfél hónapja, és azóta kómában fekszik. Komoly agyrázkódása volt, és most ennek a következményeit kezelik az orvosok. Egyik nap volt szerencsém beszélni a főorvossal, és ezalatt a beszélgetés alatt elhangzott egy kulcsmondat, amit nyugodtan továbbmondhatsz minden csodasztori – terjesztő embernek: nem tudnak semmit sem biztosa, ugyanis nem látják az idegsejteket, így nem tudják megmondani, hogy melyik része az agynak és mennyire károsodott, ha egyáltalán károsodott, és hogy ezeknek a területeknek a feladatát át fogja-e venni egy másik rész. Másszóval ez az egész nagyon hasonlít akár a rák, akár egy pszichés betegség ügyére: egyelőre csak kezelni tudják, és nem gyógyítani, nincs pontos tökéletes leírás, hanem minden eset más és más, ezért az egyes eseteknek más a kimenetele. A te betegségednél is csak azt mondták az orvosok, hogy “készükön föl a legrosszabbra”. Elárulom neked a nagy titkot: apukámnak is ezt mondták! És? Anyukám nem halt meg! És nagyon valószínű, hogy az összes intenzíven kezelt beteg hozzátartózójának ezt mondják, pont azért, mert rengeteg dolog közrejátszhat, és az ha valaki meggyógyul, az szerintem egyáltalán nem egy esélytelen, kizárt dolog, hanem az orvosok és a nővérek (/szakasszisztensek) közös munkájának eredménye. Szóval mi lesz akkor, ha édesanyámat áthelyezik rehabra? Megköszönöm az orvosának és a nővéreknek a munkájukat, mert megérdemlik, minden eddigi eredmény, javulás az ő érdemük, nem pedig valami természetfeletti izéé.

       
  9. Tubákos Szelence

    2011. szeptember 27. kedd at 22:59

    “Jézus elérhető” Iwiwen is fennt van? Telefonszám?

    Amúgy melyik Jézus? Mert ahány hívő annyi Jézus..

    “és nem egyházhoz kötött,otthon is találkozhatsz Vele”,

    Ti már kávéztatok? Anyukádnak adott puszit? Bon bont hozott vagy sört? Kekszet evett?

     
  10. Lili

    2011. október 5. szerda at 15:41

    ” Én ellene vagyok az olyan ember­nek, aki a jót a rosszal keseríti és csakszomorúságot okoz az én szolgáimnak ottlenn. — Óh mond csak meg minden nem­zetiségnek, hogy az ilyenek számára nagy-nagy szenvedés vár.

    És megkérdezé Zarathustra az angyalok dolgát is és a tiszta szellemekét, akik olyigen kedvesek az Urnák és a tisztátalan Ahrimánnak és a deveknek a sorsát.

    És válaszolt az Ur: «Én vagyok az,aki megtanítom az embert a jóra, — migAhrimán a rossznak mestere; az én törvé­nyem nem az, hogy az embereket nyomoru-ságba fogjam.

    Tudd meg, hogy a rosszaz csak Aharimántól jöhet, ugy minden rosszcselekedet és minden rosszra hajló gondolat. –

    És ezt a gonoszságot én megbüntetem a pokloknak helyén, — de balgák beszéde az, mikor mondják, hogy a rosszat is én cselekedtetem.”

    Zend Aveszta – Zarathusztra Kr.e. kb 900 !!!!!!!!!

    mek.oszk.hu/06300/06310/06310.pdf

     
    • xingtao

      2011. október 6. csütörtök at 04:35

      Nem is szólva a buddhizmussal való párhuzamokról.
      Pl,

      Aszita és a kisded Buddha – Simeon és a kisJézus

      Buddha megkísértése a vadonban Márá által – Jézus megkísértése a pusztában a sátántól

      Ánanda és Prakrti – Jézus és a szamariai nő

      stb.

      Barlám és Jozafát sztorija is valójában indiai eredetű.

       
      • egy ember

        2011. október 6. csütörtök at 07:45

        Végigolvastam a dolgaidat,amit kiírtál és logikailag el is fogadhatnám,ha nem volna tapasztalatom-de ugyebár másnak is volt,így ez nem válasz ebben a formában:buddhistának,iszlamistának,krisnásnak,stb-ha ebből a megközelítésből nézem,akkor még ha elvonatkoztatok önmagamról és saját életemről és nem nézek utána dolgoknak,akkor,mint külső szemlélő vszínű lehet,hogy neked is adnék igazat.DE-sok mindent felhoztál,mégis,amiket bizonyítékként fellelhető oldalakat kitettem,arra mintha csak nem vetted volna észre,de “elfelejtettél” választ adni,vagy bármit is ezzel kapcsolatban felhozni,amiért az hiteltelen volna!Ha pedig azon a vonalon indulok el,hogy az a rész a tudomány,tudósok számára is hiteles,elfogadott,akkor viszont jön a következtetés és gondolat:a Biblia,melyre bizonyítékot találtak az azt állítja,hogy más Isten nincs,más igazság nincs Jézuson kívül-persze a többi is ezt állítja:iszlám,stb-de ha a Bibliát régészetileg is bizonyítják,mint amit küldtem+próféciákat,amit semelyik vallásnál nem láttak olyan szinten beteljesülni,mint a Bibliában,akkor merészkedem azt mondani,hogy bizony vallásból sok van,de igazságból csak egy-és lehet mondani,hogy mindenkinek megvan az igazsága,de egyetemes,mindenkire vonatkozó,mindenki életét meghatározó csak egy van-vkinek élete vkinek halála lesz az igazság,abból kifolyólag,hogy elfogadta és úgy élt vagy éppen megtagadta és nem úgy élt,vagy ismerte,de nem úgy élt.Én természetesen nem voltam ott a teremtésnél,nem voltam több ezer évvel ezelőtt ott a kezdetekkor,így nem tudok senkit sem visszahozni neked ,így ha visszafordítjuk rám ezt a kérdéssort,akkor mondhatnánk azt,hogy én magam sem tudhatom,hogyan volt ez.Igen,csak nekem az életembe belépett Ő,így nem maradt kérdés az igazság és bár én magam nem láttam,de viszont maradt ránk egy Írás,amit bár sokan ellentmondásosnak,kitaláltnak,emberinek,stb-nek titulálnak,mégis ez a “kitalált,megcáfolt,ellentmondásos” Íratra bizonyítékokat találnak a tudósok,régészek-persze vannak,akik ezt cáfolják és “bizonyítják”-de mivel a Biblia Istene önmaga jelenti ki ,hogy ez az igazság,így felmerül egy kérdés:kinek is van igaza:akik cáfolnak vagy akik bizonyítják?A 2 ellentmond egymásnak és az egyik téves!De hogyan döntöd ezt el te magad?Úgy,hogy az adott rétegnek szavazol bizalmat:ha a cáfolókat fogadod el,akkor ha bármilyen tényleg hiteles dolgot is mutatna más,te akkor sem fogadnád el,mert annak hiszel a hitelest pedig megkérdőjelezed,ami számodra persze így nem hiteles.Ha a Biblia hitelességét régészeti anyagokkal bizonyító tudósok bizonyítékait fogadod el,akkor természetesen a másik tábor hitelességét ,cáfolatait kérdőjelezed meg-én,nem lesz meglepő,de ezt a tábort képviselem,gondolom te a másikat.De igazából,hogy melyiknek adsz igazat,az attól is függ,hogy mit éltél meg az életben-bár vannak tények,amikkel nem lehet vitatkozni-így kiv lennék,hogy a küldött anyaggal kapcs mi az,ami által azt cáfolnád ?A másik pedig még mindig az,hogy mindenre kitértél,de arra nem válaszoltál,amit kérdést felvetettem az evolúcióval kapcs!Én nem voltam ott a teremtésnél,de Isten igazságát -amit én Isten igazságának vallok-elfogadom tényképpen,mert más ezen a téren nem áll rendelkezésre ill azok kutatásait,akik ezt bizonyítják-de ez ugyebár hit kérdése is.De a tények azok,hogy mivel emberek vagyunk,így kutatunk,de nem tudunk mindent-ahogy te sem tudtál válaszolni a kérdéseimre,úgy vannak dolgok,amikre én sem tok választ adni,mert csak ember vok,így arra alapozom a nézetemet,hogy Isten belépett az életembe,úgy hiszem,régészeti anyagok és bizonyítékok is foglalnak állást a Biblia mellett,így a Bibliát hiteles iratképpen tom elfogadni,így a teremtés történetét,mint tényt,elfogadom saját nézetem,hitem szerint.de magam nem voltam ott,mint ahogy te sem az evolúciós–elmélet “igazságánál”,így igazából magad se tod,csak hiszed,hinni akarod,hogy igaz,de számomra pont azért nem valós,mert a Biblia régészetileg bizonyított,ami pedig még nem,az nem jelenti azt,hogy nincs is,csak még éppen úgy lehet,hogy nem találták meg,de a régészet is egyre több mindent talál meg,ami a Biblia történeteit hitelesíti!Így viszont én magam kizárom,hogy az evolúció,ami szöges ellentétben áll a Teremtéstörténettel igaz volna-de ez természetesen az én véleményem,gondolatom.Ha elolvastad,akkor tőled is azt kérem,amit a másik embertől,aki nem válaszolt:ne kiemelj és arra válaszolj,hanem először pl nézd meg azon oldalakat,amiket itt megosztottam,vizsgáld meg az evolúciós kérdéseim,ha pedig magad nem tudsz azokra választ adni és más sem,akkor gondolkozz el azon,hogy milyen alapon tudnád a keresztény Isten létét kizárni,vagy eleve Isten létét kizárni,ha az ember sem tudja mindenre a választ+mások tapasztaltak életükben dolgokat Istennel kapcs,Jézussal kapcs-és persze ez az a pont,ahol jöhet az ellenválaszod,hogy mások meg Buddhánál,Allahnál,stb-de mindegyik nem lehet igaz!Így persze jön a kérdés,hogy akkor a többiek mégis mit tapasztaltak ,vagy az övéjük hiteltelen?Én úgy gondolom,hogy amiket tapasztaltak,az megtörtént velük,csak éppen nem Istentől kapták,hanem a másik oldalról,de erre jöhet a te válaszod,hogy a keresztények kapták a másik oldalról ezen az alapon,így ez nem válasz.Vizsgáld meg a Bibliát és az Újszövetséget,melynek fő mondanivalója a feltámadás,amin áll a Jézusban hívők élete-hiszed-e,hogy Jézus feltámadt vagy sem?Én hiszem,te gondolom nem,Tehát ez hit kérdése már:te nem hiszed el,én elhiszem,mert az életemben megtapasztaltam úgy hiszem.Amit írtam végig,abban remélem téged nem ért semmi bántó,nem az a célom.És ha válaszolsz majd,akkor először evolúcióra reagálj,amiket kérdéseket feltettem,de azt fejtsd ki,hogyha ezekre nem tudsz választ és mást sem,akkor igazából milyen alapon is zárjátok ki Istent?Gondolkozz el rajta,hogy a bibliai bizonyítékok mellett+egyes kérdések,amire választ nem ad az evolúció,vajon mind2 lehet-e igaz?Nem természetesen.Ha pedig a Bibliára van régészeti és tudományosan elfogadott bizonyíték,akkor vajon az evolúció idősaccolgatásai+egyes meg nem válaszolt kérdései mellett is biztosan ki tod jelenteni-e,hogy igaz?Én csak azért tom biztosan kijelenteni,hogy igaz Jézus,mert életemben megtapasztaltam dolgokat,de magamtól természetese én magam se lennék ilyen biztos ebben.És rajtam kívül más is élt át hasonlót vagy nagyobb dolgokat.Ha pedig pl te magad nem éltél át ezzel kapcs dolgokat,nem tapasztaltál meg dolgokat,akkor úgy gondolom,hogy elég erős és merész dolog volna azt állítani,hogy minden keresztény kivétel nélkül hazudik vagy hazugságot élt át,képmutató,stb.Én hiszem,hogy Jézus neked tud mutatni dolgokat,ha akar,ha hiszed,hogy Ő megteheti.De ezek a dolgok már a te döntéseid lesznek.Ennyit akartam,boccs,ha hosszú vok xd.Csáó

         
  11. egy ember

    2011. október 5. szerda at 22:52

    Abu Nournak-:http://www.felfedezesek.hu/index.php?content=felfedezesek&cid=6&id=149
    http://www.freeweb.hu/teremtes/atmenet/regeszetbiblia.html
    http://www.eva777.com/vilagvege-magazin/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=12&Itemid=13
    http://www.eva777.com/vilagvege-magazin/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=12&Itemid=13
    http://www.eva777.com/vilagvege-magazin/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=17&Itemid=17
    Ez most csak néhány a sok közül-igen,a Biblia igazságát még a tudomány is tudja bizonyítani! :DDe hamár ezt a szép gondolatot kiemelted,a beszédemből,nem értem azt,hogy a kérdésekre,amit feltettem az evolúciós-elmélet “igazságára”,miért nem válaszoltál?…Én most konkrét bizonyítékokat tettem neked közzé-de persze majd mondhatod esetleg,hogy ez nem igaz,mert x és y megcáfolja,de vajon ha elolvasod majd,akkor erre is cáfolat jön?Vagy talán ezek az emberek,tudósok tévedtek,amikor minden bizonyítékot alávetettek alapos vizsgálatnak és arra a következtetésre jutottak,hogy a bizonyíték igaz és bibliai tényen alapszik?De ha ez így van,akkor vajon az evolúciós-elmélet igaz maradhat?Hiszen a 2 kizárja egymást és üti egymást!Nah de van egy kül:itt,a Bibliai dolgokra tényszerű bizonyítékok érkeztek,amik bizonyítják hitelességét,ha pedig így van,akkor a másik “igazság” igazság marad-e?A leletek,amiket találtak az evolúcionisták és kikiáltották,hogy x és y éves,az valóban annyi-e?A Föld 4,6 milliárd éves azért,mert emberek azt mondják és az általuk kitalált mérőműszerekkel bizonyítják ezt?De hiszen pont az ember az,aki oly sokszor tévedett a történelem során,úgy,hogy akkor is bizonyították tudományosan igazságukat és később kiderült,hogy mégsem úgy van ahogy…Vagy talán az embernek,ki hajlamos tévedni a tudománya nem tévedhet-e?Nem a tudomány,hanem az emberi tudomány-mert Isten tudománya nem téved és éppen úgy megismerhető!És a kérdésemre nem kaptam választ:volt-e vki 4,6 milliárd évvel ezelőtt aki vmilyen módon bizonyítaná nekem,hogy igen,ez az igazság?van-e csak 1 szemtanú,aki ezt hitelesíteni tudná?és a másik:mi volt az első anyag,amiből minden lett?és ha arra ad is vki egy választ,akkor kérdem én:és az miből lett?Végül arra juthatunk,hogy igazából nem tudjuk,hiszen ez a kérdés:mi volt előbb,a tyúk vagy a tojás kategória,amit végtelenségekig lehet vinni,de választ nem kapunk.Így pedig az a tény áll elő,hogy igazából minden nem tudunk illetve nincs olyan,aki vissza tudna jönni és bizonyítékkal alátámasztani,hitelesíteni,hogy bizony “4,6 milliárd évvel ezelőtt lett a föld vagy éppen ez az élőlény 2,6 milliárd évvel ezelőtt élt,mert én is abból az időből jöttem,így ez az igazság”ha pedig ez így van,akkor csak következtetések és saccolások maradnak,amiből következtetnek.Dehát a következtetés nem mindig feledezi a valóságot és valóságosnak vélt és bizonyított “tények”-re is volt példa,hogy bizony később megcáfolták!Ha viszont te magad sem tudsz mindent:hiszen kiemeltél egy részt a szövegemből,arra adtál egy választ,ami számodra igaz,de mégis arra,amit én tettem fel kérdésnek ateistanaplónak és az ateistáknak és evolúcionistáknak,arra mégsem adtál választ…miért?mert nem akartál?vagy mert egyszerűen azért,mert nem tod a választ rá!Ha tudtad volna,akkor megválaszoltad volna,de ahogy te sem,úgy senki sem tudja erre a választ,mint ahogy a tudomány sem!Ha pedig a tudomány maga nem tud mindenre választ adni,akkor milyen alapon zárod ki és zárja ki bárki is Isten létét?Mert a tudósok egy része,aki maguk sem tudnak mindenre választ adni azt mondják,következtetik,hogy nincs Isten?Vagy mert egyesek ezt állítják,hogy nincs Isten,akkor úgy van?Akik pedig keresztényként kapcsolatban állnak Istennel,akkor azok mind hazudnak,mert esetleg ez nem fér össze a te eszmerendszereddel?-ne vedd sértésnek,ha így írok,nem bántani akarlak!Én magam hiszem,hogy tapasztaltam Isten igazságát,Jézus igazságát,így nekem nyílvánvaló,hogy Ő az igazság,még akkor is,ha éppen rossz véget érek.Azonkívül vannak tudósok,akik kijelentették,hogy Isten műve a mindenség,erre a következtetésre jutottak-utána nézhetsz híres tudósok szájából való idézeteknek-ők akkor hazug tudósok vagy éppen bolondok,mert ezt állítják?Nem hiszem.Így csak ismét azt tom mondani,miután megnézted a dolgokat,amiket küldtem-ha megnézed-és elolvasod ezt válaszolj majd az evolúcióra feltett kérdéseimre,kérdésekre ha pedig nem tudsz,akkor gondolkozz el,hogyha vannak dolgok,amikre nem tudsz válaszolni vagy éppen ellentmondanak ennek,akkor lehet,hogy mégsem igaz az evolúció.A másik pedig,ha nem tudsz te magad sem mindenre választ,akkor milyen alapon zárod ki Isten létét vagy éppen a keresztény Isten létét?Én magam most küldtem bizonyítékokat,régészeti dolgokat,gondolom vannak,akik cáfolatot küldenek-akkor melyik az igaz?az egyik hazugság mindenképpen!Azé az igaz,akinek hinni akarsz vagy egyetért az eszméddel ?Nem elfogultság volna a részedről,ha azt mondanád a bizonyítékok mellett,amit küldtem,hogy mivel van,aki küld cáfolatokat,neki van igaza,mert annak AKARSZ HINNI!Én meg,mivel a keresztény igazságot tekintem igazságnak,így számomra ő hiteles.Én pedig arra bíztatlak a te életedre nézve,hogy egyrészt nézz utána minden nézőpontnak e kérdésbe:ateista,keresztény-mivel pedig mind2 egymásnak ellentmond,így ha valóban érdekel ez a kérdés,hogy létezik-e a keresztény Isten,akkor keresd te magad!Voltál-e összejövetelen?Én nem hiszem,de nem tom.Van-e saját tapasztalatod ezzel kapcs?Nekem van,neked?Nézz utána,járj utána körültekintően és én azt mondom,hogy menj,nézz meg egy keresztény közösséget,beszélj velük,kérdezz,hogy ők mit tapasztaltak,ők miért hisznek,mi történt velük,stb.Ha valóban érdekel az igazság,akkor keresd-mert én hiszem,hogy megtapasztaltam és tudom,hogy anno Jézus volt,aki megmentett és az életemben jelen volt tudtomon kívül is nem egyszer úgy hiszem.Rágalmazni nem nehéz és kijelenteni,hogy ellenmondás,stb,mert itt éppen ezt mondják,egy olyan oldalon,ahol a kereszténységet szidják-fura volna,ha ezen az oldalon kereszténységet jó színben tüntetnék fel-nem mondom azt,hogy nincsenek képmutatók,magukat kereszténynek valló emberek vagy éppen szélhámosok,Isten nevében bűnöket elkövetők-biztosan vannak,de éppen úgy vannak igaz keresztények,Krisztus követő emberek is,akiket nem sorolok egy helyen a másik résszel.Én ezeket tanácsolom neked,hogy megfogadod-e,az rajtad áll.Jah és ha választ írnál.kérlek egyrészt ,ha arra vinne a lelked,hogy a kereszténységet szidod,hazugságnak tűnteted fel,cáfolod,a Biblia igazságát,stb,akkor kérlek először válaszolj azokra a kérdésekre,amiket én tettem fel az evolúcióval kapcsolatban tényszerű bizonyítékokkal a fő kérdésemre!Köszi előre is a választ és az olvasást,ha megtetted.Nem sértésnek szánom írásomat és nem bántó célzattal teszem,amit teszek.

     
    • Gyula

      2012. április 16. hétfő at 20:10

      egy ember
      ”a Bibliára van régészeti és tudományosan elfogadott bizonyíték”
      Hát igen… Noé bárkáját én találtam meg a kertemben, gödröt ástam a megdöglött kutyámnak és ott volt a bárka. Noé örömében egy pohár óborral kínált meg. …Normális vagy?…

       
    • Gyula

      2012. április 16. hétfő at 21:38

      egy ember
      ”A Stockholmi Egyetem Csonttani Intézete szerint ez egy emberi combcsont, egy 165-170 cm magas férfi jobb lábából. Teljesen megkövesedett, vagyis ásványokból és korallból áll, így nem lehet radiokarbonos vizsgálatnak alávetni, ennek ellenére minden bizonnyal az ókorból származik.”
      Csak kettőt néztem meg, mert hülyítésnek nézem az összes ”tényeddel” együtt az egészet.
      ”nem lehet radiokarbonos vizsgálatnak alávetni”
      Aki ezt állítja, nem tud a radiokarbonos módszerről semmit. Viszont ha tényleg az ókorból származik,
      lehet akár Mózes is. Nincs ezek után kedvem utánanézni, hogy van-e egyáltalán a Stockholmi Egyetemnek Csonttani Intézete, de ha egy 65 millió éves dínó tojás DNS-e ma már letérképezhető, akkor a Te bizonyítékod nulla. Mit szólsz ahhoz, hogy a Te istened több esetben is legyilkoltatott minden élőt? Öregek, gyerekek, csecsemők, háziállatok? Erre van bizonyíték a Te ”szent” bibliádban. Isten nevében? Hol vannak Noé unokái? 100 évig építették a bárkát, 3 fia, 3 menye meg Noéné őnagysága, meg Noé. Annyi esze volt szerinted Noénak, hogy inkább bevitt a bárkába 1 pár tetűt, mint az unokáit

       
  12. xingtao

    2011. október 6. csütörtök at 08:32

    Nézd, az evolúció vs. teremtés dologról itt már volt szó a blogon- vagy akár math blogján (pl http://math.freeblog.hu/archives/2007/12/05/Zarora_az_Intelligens_Tervezesnek/) is. Felesleges újabb köröket kezdeni-természetes, hogy keresztényként nem fogod elfogadni a természettudományos eredményeket.
    Ami viszont a tudományt illeti, az a jó benne, hogy képes belátni az esetleges tévedéseit, az újabb eredmények kiegészíthetik vagy némileg módosíthatják a korábbiakat. Nekem pl nem okozna törést az életemben, ha valamilyen új eredmény helyesbítene egy korábbit-sőt, izgalmasnak tartom. Sőt, az sem baj, ha jelenleg nem minden problémát tud megoldani. Ezzel szemben a vallás kijelenti, hogy úgy van, ahogy le van írva egy több ezer éves szövegben, és punktum.

    “de ha a Bibliát régészetileg is bizonyítják,mint amit küldtem+próféciákat,amit semelyik vallásnál nem láttak olyan szinten beteljesülni,”

    Én csak két hozzászólásodat láttam, úgyhogy nem tudom miket küldtél- de Abu Nour írta, hogy régészetileg gyenge lábakon áll a Biblia. Gondolom, ennek is megvan a maga szakirodalma (filológia, régészet stb). A próféciákba meg mindenki azt magyaráz bele utólag, amit csak akar ,és kétlem, hogy az összes vallás összes próféciáját egytől-egyig leellenőrizted.

    “de mivel a Biblia Istene önmaga jelenti ki ,hogy ez az igazság”

    Más vallások istenei meg magukat tartják az igazságnak.

    “Ha pedig a Bibliára van régészeti és tudományosan elfogadott bizonyíték,akkor vajon az evolúció idősaccolgatásai+egyes meg nem válaszolt kérdései mellett is biztosan ki tod jelenteni-e,hogy igaz?”

    A Bibliára milyen t_u_d_o_m_á_n_y_o_s_a_n elfogadott bizonyítékok vannak? Értem ezalatt filológusok, régészek kutatási eredményeit.

     
    • egy ember

      2011. október 6. csütörtök at 22:51

      Kijelentem,hogy én magam nem vok tudományellenes,és a leleteket nem kérdőjelezem meg,hogy maradtak,de azt az elméletet,hogy minden véletlenből lett Isten nélkül a semmiből és ilyen rendezettség,törvényszerűség alakult ki,mindez magától,ezt nem fogadom el,főképpen úgy,hogy az életemben történtek dolgok ,amik nekem választ adtak egyes dolgokra-pl,hogy Isten él és létezik!!Éppen ezért örömteli,hogy bizony a Biblia igazságára nem csak szavak,de bizonyítékok is állnak rendelkezésre napjainkban is!Saját tapasztalatból+az általam vallott igazság pedig szembenáll azzal az elmélettel,hogy ne volna Isten,így valóban jól mondod,természetes,hogy nem fogadom el.Azt pedig ne feledjük,hogy igazából az evolúcionisták is inkább hisznek,mintsem tudnák,mert bár vannak leletek,amik fennmaradtak-miképpen a Bibliára is,de az időt meghatározni pontossággal nem lehet,csak valószínűsítik,ami nem zárja ki annak lehetőségét,hogy tévednek!Én személyszerint nem foglak meglepni,ha azt mondom,hogy a 4.6 milliárdos “tudományos-tényt”+véletlenből és a semmiből egy olyan folyamat jött létre,aminek konkrét mozgatója nincs,se személye és mindennel ellenére ennyire törvényszerű,rendezettség jönne létre-én ezt egyszerűen nem hiszem el és nem fogadom el,ami nem meglepetés.Én a tudományt nem tagadom és pontosan a te szavaddal élve:”Ami viszont a tudományt illeti, az a jó benne, hogy képes belátni az esetleges tévedéseit, az újabb eredmények kiegészíthetik vagy némileg módosíthatják a korábbiakat.”-ezzel egyetértek,éppen ezért benne van az is és ezzel is számolhatsz,hogy netán kiderül,hogy ebben az elméletben van vmi nagy böki,ami később megdől-mert megtörténhet és nem meglepő módon sztem mi magunk is meg fogjuk tudni,hogy bizony ez nem igazság,én mondjuk most sem fogadom el,de ezzel nem leplek meg.És ált egy elmélet tévedései nem az adott korban derülnek ki,hanem utána-és ne feledjük,hogy a Biblia igazságát nem egyszer akarták elpusztítani,Római kor,felvilágosodás,stb,de “meglepő” módon még most is él és vannak követői,akiket sokan vakoknak tartanak,agymosottaknak,betegnek,stb.Van egy tény,amit sokszor mondanak:a beteg maga sosem tudja,hogy beteg-ez az egyik jele betegségének,hogy azt mondja,hogy ő egészséges,de közbe nem.Ezt gondolom sokan gondolják keresztényekre:vakok,hibbantak,bolondak,más világban élnek,betegek,stb.De pont,akik pl mondják,vagy így látják,honnan tudják-e,hogy valójában netán nem-e ők a bolondok,vakok,betegek,akik nem látják az igazságot?Ha pl netán mondjuk te-nem tom,hogy így gondolod-e-azt mondod,hogy a keresztények ilyen emberek és te látod jól,mert te vagy az egészséges,akkor felteszem a kérdést:honnan tod,hogy te vagy-e egészséges és látó?Hiszen pont a betegség egyik tünete az,hogy a beteg azt mondja,hogy ő nem beteg.Erre van is a Bibliában egy jó példa:”És monda Jézus:Ítélet végett jöttem, én e világra,hogy a kik nem látnak,lássanak;és a kik látnak,vakok legyenek:És hallák ezeket némely farizeusok, a kik vele valának,és mondának néki:Avagy mi is vakok vagyunk-é?Monda nékik Jézus:Ha vakok volnátok,nem volna bűnötök;ámde azt mondjátok,hogy látunk:azért a ti bűnötök megmarad.”-János 9,39-41.Érdekes egy kijelentés:vajon azok-e a vakok,akiket sokan vakoknak mondanak:keresztények, vagy azok-e,akik ezeket mondják,hogy a keresztények vakok?Vajon ki lát tisztán:aki csak a láthatóban hisz,de szellemileg halott vagy aki nem csak a láthatóban hisz és szellemben járó,Istennel járó saját állítása szerint,noha pl nem látta Istent-persze van,aki kapott látomást biztos-?Honnan tudnád ezek alapján kijelenteni,hogy te biztosan látsz és jól látsz:hiszen pont a farizeusok is ezt vallották,hogy ők látnak és mások a vakok,holott ők voltak a vakok!Nem személyeskedni akarok,hiszen nem tom,hogy keresztény emberekről és a kereszténységről miképpen vélelkedsz és csak leírtam,amit gondolok és remélem téged sem bántottalak meg és ha elolvasod ezt,akkor nem lesz számodra untató,hiábavaló,stb.Remélem átgondolod ezeket a dolgokat,de hogy miképpen döntesz,azt csak szó szerint a jó Isten tudja és persze te.Mégegyszer remélem nem untattalak,a bizonyítékokat,amiket elküldtem,pedig neked is ajánlom.Szia

       
      • xingtao

        2011. október 6. csütörtök at 23:39

        “Honnan tudnád ezek alapján kijelenteni,hogy te biztosan látsz és jól látsz:hiszen pont a farizeusok is ezt vallották,hogy ők látnak és mások a vakok,holott ők voltak a vakok!”

        És az is lehet, hogy mindketten vakok vagyunk, és a buddhistáknak van igazuk 🙂 (vagy a mormonoknak, ahogy a South Parkban is láthattunk)

        De szerintem itt fejezzük is be, mert úgysem tudjuk egymást meggyőzni – te meg vagy győződve a magad igazáról, számomra meg a kereszténység csak egy a sok-sok vallás / mitológia közül (arról nem is beszélve, hogy az egyes vallások is hatottak, hatnak egymásra, átvesznek motívumokat egymástól stb. Az egyes “szent” iratokba meg csak az nem javított bele, aki nem akart. Ez a hír megvolt? https://ateistanaplo.wordpress.com/2011/09/03/isten-valtozhatatlan-szava/) .
        Azon meg már túl vagyok, hogy bemondásra elhiggyek bármit, mert a Bibliában/ Koránban/ Védákban stb le van írva 🙂

        Guranga! 🙂

        Szia

         
      • Gyula

        2012. április 16. hétfő at 20:22

        egy ember
        ”a Biblia igazságára nem csak szavak,de bizonyítékok is állnak rendelkezésre napjainkban is”
        Csak egy bizonyítékot kérek!

         
  13. xingtao

    2011. október 6. csütörtök at 23:56

    A végére lenne még egy kérdésem:

    “hogy minden véletlenből lett Isten nélkül a semmiből és ilyen rendezettség,törvényszerűség alakult ki,”

    Miért teremtette Jehova a világot/az emberiséget? Unatkozott? Vagy valami más oka volt rá?

     
  14. xingtao

    2011. október 7. péntek at 02:45

    “Honnan tudnád ezek alapján kijelenteni,hogy te biztosan látsz és jól látsz:hiszen pont a farizeusok is ezt vallották,hogy ők látnak és mások a vakok,holott ők voltak a vakok!”

    Ezt én is kérdezhetném Tőled 🙂

     
  15. Papírkutya

    2011. október 7. péntek at 20:49

    Egy ember: ha tudnád, hogy hányan mondták már el teljesen ugyanazt ezen a blogon, mint te.
    Idejöttek, gyomorszájon evangelizáltak minket, aztán leléptek.
    Nem tudom, milyen kényszer hajt titeket, hogy bizonyságot tegyetek, amikor tudhatnátok, hogy nem az “ateistákvagyunk-decsakegyetlen-csodástörténetet-meséljetekel-ésmegtérünk” klub vagyunk, hanem olyan emberek összessége, akik többsége hívő évek, majd hosszú kitérési folyamat után jutott el ide.
    Nem tudtok újat mondani , higgyétek már el.
    Az “agyegyesélytjézusnak” már a könyökünkön jön ki!
    Folyamatosan ugyanazokat az érveket hozzátok fel ti is és mi is ugyanazt válaszoljuk rá!
    Össze lehetne már állítani egy folyamatábrát ateista-hívő párbeszédekből, mert már lehet tudni, mi után mi jön… 😛

     
    • xingtao

      2011. október 8. szombat at 06:27

      Hát ez az…..
      (részemről Jézus megkapta az esélyt, de nem élt vele 🙂 )
      Azért kíváncsi lennék, hogy egy keresztény blogon hány ateista hozzászólás után moderálnának ki:)

       
  16. krisztianerik

    2012. január 16. hétfő at 10:12

    ma néztem meg egy érdekes filmet Thiller ugyan de nem áll messze a valóságtól , belinkelem ha van kedvetek online vagy letöltve megnézhetitek .

    http://onlinefilmletoltes.eu/online-film-letoltes-ingyen/vigjatek/isten-ments-hun-bdrip-2011

    itt ajánlom a Putlocker vagy a novamov online oldalakat , a reklámból kiléptek és megy a film.
    jó szórakozást::)))

     
    • krisztianerik

      2012. január 17. kedd at 07:45

      Akik azt gondolnák , hogy egy szimpla filmet linkeltem be , azok kedvért a tartalom :

      Carl Vanderveer templomba járó hithű keresztény közösség tagja. Élete azonban felborul, amikor, amikor szemtanúja lesz, hogy Dan Day lelki pásztor lelövi riválisát, Dr. Paul Blaylockot. Hiába próbál valamit tenni, hogy az igazság kiderülhessen, ismerősei nem hisznek neki . Akit a lelki pásztor lelő az egy ateista író. A felekezet tagja karizmatikus fanatikus keresztények. Apró bepillantásokat nyerhetünk a keresztények mindennapi életébe , ami érdekes a filmben ,az nem más mint hasonló dolgokkal találkoztam annó a HITYG-ben::)))

       
  17. kokojumbo

    2012. március 23. péntek at 23:02

    Én keresztény vagyok de ami a legelső a videóban folyik számomra is megrázó! Ezek gyerekek!!!!!! Nálunk a Baptista Egyházban nincs ilyen! Hiszek Jézus Krisztusban és hiszem hogy ez neki sem tetszik! “Engedjétek hozzám jönni a gyermekeket, mert ilyeneké az Isten országa”. Ez nem Krisztusi gyerek “nevelés” vagy minek is nevezzem ezt…nem is tudom mit mondjak….17 éves vagyok és megdöbbentem mikor megláttam ezt a videót….Nálunk egyenesen tiltják hogy erőszakosan próbáljuk “téríteni”…nem is értem ezt a nőt….tényleg csak értetlenkedek…:/

     
    • AK

      2012. március 23. péntek at 23:33

      Pedig ők ezt olvasták ki a bibliából, hogy igenis így kell ezt csinálni és így néz ki a jóisten munkája.
      Ugyanannyi az esély arra, hogy nekik van igazuk és a te baptista egyházad téved, mint fordítva.
      Azért lenne a baptistáknak igazuk, mert te oda születtél? Ha bármelyik másik felekezetbe születtél volna, akkor annak az igazáról lennél meggyőződve. (több mint 30 000 keresztény felekezet van)
      Mit mond ez neked a változhatatlan, egyetlen igaz igéről?

       
  18. Mária

    2013. április 10. szerda at 16:29

    Ezek nem Istentől vannak ,ítélet alá fognak esni !
    Jézus nem dobálta a földre az embereket ,nem csalt és ingyen adta sőt meghalt az emberekért ! vizsgáljátok meg a lelkeket hogy Istentől valók e ! mert sokan jönnek el az én nevembe és csodákat tévén ott KRISZTUS DE VIGYÁZZATOK EL NEM HITTESENEK BENNETEKET írva van ez biblia ez mocsok !

     
  19. Valaki

    2014. május 26. hétfő at 18:26

    Érdekesek ezek a fundik, mert érvek nélkül érvelnek. Semmi nem szól a hitük mellett, semmi bizonyítékuk sincs, mégis az, hogy a “Bibliára alapozzák” ebbôl arra következtetnek tévesen, hogy az élmenyeik valósak. Pedig egyáltalán nem azok, csupán halucinációk és érzelmek. Ugyanez az agymosás megy hétrôl-hétre a templomokban, a gyülekezetekben. Kíváncsi vagyok, hogy megélem-e azt, hogy az értelem kerüljön elôtérbe és a vallásokat kiszorítsák a közterekrôl, meg a médiákból is. Ugyanis az amit ezek mûvelnek már teljesen fölháborító és etikátlan. Valószínûleg az ünnepeket kellene elsôkörben töröltetni, arra hivatkozva, hogy egy nem vallásosra rákényszerítik a hülyeségüket, pedig jogom van a saját véleményemhez. A magyarnyelvbôl pedig egyszerûen undorítónak tartom azt, hogy keresztnév. Hányingeres vallásosság és szivárogtatják szépen befele a közéletbe is a hülyeségeiket. Kedves elöttem szóló Mária: ezeket bizony Isten nevében és dicsôségére csinálták, még ha nem is hiszed el!!!!! Vizsgálgatni pedig nem a lelkeket, hanem magadat kellene, meg a téveszmés felfogásod amikor figyelmenkívûl hagyon a bizonyítékokat!!!! Mindenhol ez megy és tudatosan!

     
  20. ateistanaplo

    2014. augusztus 3. vasárnap at 11:20

    Szerintem belecsendul a fuletek abba,ami most kovetkezik:engem katolikus hitben probaltak nevelni,de nem ertettem belole semmit,csak egy kaotikus zurzavar volt az egesz…mivel nem ertettem,es nem erzekeltem Isten jelenletet,es barmit kertem Tolle,nem jott valasz,ezzel en lezartam magamban a dolgot es azt a kovetkeztetest vontam le,hogy O nem letezik,csak az emberek talaltak ki!!!Es igy is kezdtem elni:a legnagyobb ateista a vilagon en voltam!!!A helyzet odaig fajult,hogy erre a kovetkeztetesre jutottam:ha nincs Isten,akkor nincs szamonkeres,es en elek ahogy nekem jol esik…minden belefert az eletembe,legyen az jo vagy rossz.Odaig fajult a dolog,hogy nagyon sajnaltam szegeny keresztenyeket,hogy palira veszik oket,es csak kihasznaljak es kiraboljak oket a papok es a pasztorok.Ezert elhataroztam,hogy brillians elmevel,es tudomanyos kutatasok altal be fogom bizonyitani azt,hogy lehet az elettelenbol elot eloallitani,es ezzel megdonteni a teremtes elmeletet,hogy mar rajojjenek ezek a gagyik,hogy Isten nem letezik!!!!!!!!De minden tudomany es bolcsesseg kudarcba fulladt,amikor egy remalomban segitsegul hivam Istent,es ezt kialltottam almomban:ISTENEM,KERLEK SEGITS MEG MEG CSAK MOST AZ EGYSZER!!!!!!!es legnagyobb meglepetesemre jott egy nagyon komoly es rettenetes valasz:NEVEMEN SZOLITOTT ES MEGKERDEZTE TOLLEM,HOGY MEDDIG NEM HISZEK MEG?Tehat,aki Istent keresi,annak HINNIE KELL,hogyO letezik es MEGJUTALMAZZA AZOKAT,AKIK OT KERESIK!!!!!!!:)O MINDEN EMBERT HIV ES SZERET,MERT NEM AZERT KULDTE EL ISTEN AZ O FIAT ERRE A VILAGRA,HOGY KARHOZTASSA A VILAGOT,HANEM HOGY MEGTARTASSEK A VILAG ALTALA!TISZTELETTEL

     
  21. agnosztikus

    2016. szeptember 4. vasárnap at 17:02

    Szerintem te nem a honlap alkotója vagy..

     

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
%d blogger ezt kedveli: