RSS

Köszöntő

12 Már

Egy olyan magyar ateista (vagy agnosztikus – attól függ honnan nézzük) vagyok, aki korábban 20 évig keresztény volt. Történetemet a következő bejegyzésben mesélem el részletesen.

A blognak nem célja senkit sem meggyőzni, csupán annyi a célja, hogy a saját érzéseimet, véleményemet leírjam vallási, hitbéli kérdésekben, ilyen jellegű hírekkel, információkkal kapcsolatban. Ez néha (sokszor?) nem lesz kellemes olvasmány a hívők számára, de nem kívánok hitvitákba bonyolódni senkivel, ez nem az a fórum. Ez egy napló, az én naplóm, az én személyes véleményem, érzéseim ezekkel a témákkal kapcsolatban. Térítők kíméljenek! Köszönöm.

 
4 hozzászólás

Szerző: be 2011. március 12. szombat hüvelyk Önvallomások

 

4 responses to “Köszöntő

  1. Csaba Sághegyi

    2011. június 10. péntek at 22:25

    Szia! Remélem, nem haragszol, hogy tegezlek. 🙂 Jóllehet, én most is hívő keresztény vagyok, de nem célom, hogy rád erőltessem a meggyőződésemet. Sokkal inkább informálódó, gondolkodó embernek tartom magam, aki begyűjti az információkat. Magyarul azért szeretnék beszélgetni veled, mert kérdéseket tennék fel, kíváncsi vagyok válaszaidra, érveidre. Miért? Mert minél többet akarok tudni, szélesíteni a látóköröm. Facebookon megtalálsz. 🙂 Mára ennyi, mert fáradt vagyok. Ha benne vagy a buliba, írj rám fészen! 🙂
    Csaba

     
    • ateistanaplo

      2011. június 11. szombat at 04:57

      Szia!

      Nem vagyok fent Facebook-on, de ha kérdésed van, itt megtalálsz.

       
  2. sany

    2011. július 30. szombat at 18:19

    szia sanyi vagyok aszt szeretnem kerdezni hogy tenyleg oszinten hiszed hogy nem letezik teremto szerinted pl egy pohar ami nem igazan ojan bonyolul mint az ember csak ugy magatol alkoto nelkul letrejohet bocs a hejtelen irasert

     
    • ateistanaplo

      2011. július 30. szombat at 18:51

      Ha tudod, hogy helytenelül írsz, akkor miért úgy írsz?

      Az ember pedig nem “csak úgy magától” jött létre, hanem hosszú evolúciós folyamat során.

       

Vélemény, hozzászólás?

 
